Igår

Befann mig igår i Timrå på hopptävling.
Startade en LB LA. LB gick bra hon hoppade fina säkra språng dock väldigt seg. Vet inte riktigt var all energi som Embla brukar ha hade tagit vägen? Men i omhoppningen gick hon väl upp en halv växel sådär men vi tog oss runt en klurig bana med 15 språng felfritt. Och de räckte till en tredje plats! :)
Trodde inte vår tid på 33.98 skulle ta oss till tredjeplatsen men jorå de gjorde den. Lite surt dock när jag kollar på 1 och 2an som inte heller hade så snabb tid. Hade inte Embla varit så seg så hade vi nog kommit på bättre plasering men jätte nöjd är jag! :D
 
LAn, nationell, alla hinder maxade, svårt bana, ja allt de tog vi oss egenom med 4fel. Lite missförstånd mellan Embla och mig. Hon hoppade av alldeles förtidigt på en oxer och hon slog i med frambenet men de gör inget för annars hoppade hon super bra!
 
Super nöjd över dagen förutom att det regnade hela dagen!!
Blev jätte blöt och kall och hade inte med något ombyte så idag har jag jätte ont i halsen..
Aja får hoppas på att bli bättre nu snart.
 
 
Tyvärr ingen som fotade så inga bilder från denna tävling, sorry :(
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0