Fredags trött!

Ligger helt slut nu i soffan efter en hård vecka. Skönt med helg nu!

Idag gick vi till 15.10. Kom hem och gjorde mat. Åkte sen till stallet och red två hästar. Först red jag embla på en tur i skogen. Hon var super!
Red sen jacasso, red honom åt Lena som äger honom. Hon ville jag jag skulle rida honom så idag gjorde jag de då jag hade tid. Jacasso är en stor d-ponny, om han ens är en d-ponny längre? Han är iallafall unghäst och lite riden. Han skulle behöva all tid i världen för det är verkligen en ponny med gott hjärta även om han numera är en problemhäst. Men det kommer ordna sig så fort han får tiden.

Tog en dusch och sen la mig i soffläge men godis och chips!

Imorgon väntas förberedelser för tävling i Ljusdal på söndag.
Ska även in och kolla på ryttarcupen. Emblas uppfödare är med där och tävlar med sin häst. Så ska kolla på henne. Idag tog hon även hem en 5placering, grattis! :)

Säger godnatt nu innan jag somnar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0