Dagen

Sitter nu och har nyss ätit lunch.
Jag har nu hela mogonen/ förmidagen städat bland alla mina saker i stallet, en riktig höst städning!
Är inte klar än men måsta ta en liten paus och äta. Ska göra klart de sista om ett tag och rida Embla. Hon ska få ut på en tur i skogen. Mysigt!
 
Idag har jag inget speciellt inplanerat. Ska göra lite läxor och träna. Å baka vill jag ju göra! ;)
 
har ni några önskemål på vad jag ska blogga om? Själv har jag ingen aning alls om vad ni vill läsa eller vad jag i huvudtaget ska blogga om så kom med förslag tack!
 
 

Kommentarer
Postat av: Tilda

- Hiss/diss
- Åsikter
- Roliga minnen från iår

:)<3

Svar: tack! :D <3
ellenoembla.blogg.se

2012-09-30 @ 09:17:12
URL: http://persdottertilda.blogg.se/
Postat av: Anonym

Outfit-bilder :)

2012-09-30 @ 09:40:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0