Tisdag

Dagen började bra, hade sovmorgon till 09.50, fint väder, fick skjuts till skolan.
Nu har jag nyss kommit hem från skolan. Mörkt och grått ute och de regnar.. Säg en dag då det inte regnar.
Fast det spelar inte så stor roll för min del då Embla vilar idag och jag ska ta och plugga hela kvällen.
Asså nu har vi sjukt mycket i skolan, massa prov + läxor..
Men idag ska jag rensa undan lite!
So hemtentan ska bli klar, matte prov imorgon och på torsdag ska pluggas till, biologiprov nästa veckan. Spanska läxa, 22 engelska glosor+ engelsk text ska sitta, engleska prov med 1000 glosor och typ miljoner texter samt gramatik...... :(((((
 
Ja nu har jag lite att göra.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0