Tävlingssäsongen 2012

Ja, tävlingssäsongen 2012 börjar lida sig mot sitt slut.
Det här har varit ett sånt otroligt tävlings år!
 
Både jag och Embla har utvecklats så otroligt mycket båda två. Vi har hunnit med så mycket som jag aldrig kommer glömma!
Vi har bildat sånt band mellan varandra som jag inte trodde en häst mellan ryttare kunde göra som vi två gjort.
Vi har haft så himla kul!
 
21 starter har vi gjort. Från LC banor till nationella LA banor är ett stort steg på en tävlingssässong. Det var helt nytt för både mig och Embla. Allt vi gjort var helt nytt och det är så kul att känna att det är jag själv som tagit Embla till den nivå vi ligger på nu. Vi har kämpat och fått så mycket på vägen, och tänker även fortsätta kämpa på samma sätt nästa år, kanske ett steg högre och ett snäpp bättre. Japp så blir det såklart!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Michelle

ni är BÄST! Är så otroligt stolt att få känna ett sånt fint par hehe! :D <3

2012-10-10 @ 07:32:26
URL: http://nattstad.se/michellejohnson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0