Fina ponny!

Var nyss i stallet, mockade och gjorde ordning allt som vanligt.
Testade att ta ut henne på en promenad men hon fick bara höga styltor så det blev bara två varv inne på ridbanan sen fick vi gå in igen. Så det blev ingen ridning, eller skrittning idag.
Får hoppas på att det blir varmare så snön smälter bort eller nå satt vi slipper splasket!
Pysslade och goste lite med henne, åå kelgrisen min! :*
 
Imorgon tar jag, Alva, Tilda och Klara tåget till gävle och shoppar. Ska göra några tidsinställda till er under dagen då det inte kommer bli någon uppdatering.
 
Nu ska jag duscha osv :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Ella

Hej,
Jättefin blogg! :)
Tävlar du ofta?
Klicka gärna in på min blogg när du har tid :)

2012-10-30 @ 23:30:49
URL: http://teametella.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0