5 saker som du kanske inte visste om mig & Embla

Embla:
 
1. Embla sover alltid med sitt back on track täcke på nätterna.
2. Embla kommer oftast inte i hagen när man ropar utan hon står och kollar på en på ett väldigt gulligt sätt, hon har inte rikigt fattat de där ;)
3. Det märks att Embla visar sig trygg när jag är i hennes nähet och fixar med henne än med många andra gör de. 
4. Hon älskar godis!
5. Embla vet mycket väl vad som väntar när man kliver upp tidigt på morgonen och fixar och gör henne fin, TÄVLING! :D
 
Ellen:
 
1. Vatten på morgonen är de äckligaste som finns!
2. Jag är väldigt morgontrött när jag ska upp till skolan.
3. Jag hatar den nya reglen att man bara ska få hoppa en klass per tävling nästa tävlingssesång.. :(
4. Jag äter hellre frukt än godis på en lördagskväll.
5. Läxor och att träna till prov är nog de drygaste och tråkigaste som finns, (läx hatare)
 

Kommentarer
Postat av: Tilda

VA?!? Får man bara hoppa en klass? :( <3

Svar: ja... :(<3
ellenoembla.blogg.se

2012-10-31 @ 22:00:15
URL: http://persdottertilda.blogg.se/
Postat av: Alva

Jag trodde också att man bara fick hoppa en klass men det är att man bara får vara med på en tävling per dag. T.ex om du är i Sundsvall och tävlar så får du inte åka till Näset och tävla där samma dag. ;-) <3

Svar: tur! :)<3
ellenoembla.blogg.se

2012-11-02 @ 09:48:55
URL: http://alvatrane.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0