Tävlings klar!

Förlåt för idag, tänkte flera gånger att jag skulle blogga men jag glömde bort och de blev bara inte av. Och imorgon blir de inte heller bättre då det är tävling..
Embla är iallafall klar för tävling. Hon skiner och blänker, man kan spegla sig i henne nästan. Alla saker är också rena och fina!
Solen skulle troligtvis visa sig imorgon och de önskar jag stort! Vädret sög idag.. Satsar på två fina felfria rundor imorgon, ska verkligen se upp för underlaget imorgon, man måste vara rädd om hästen ju! :)
Nu ska jag sova, eller "vila" kan typ aldrig sova nå bra när det är tävling nästa dag, alldeles för mycket nerver!
Brukar bli bättre senare :)
Godnatt och håll tummarna för embla och mig imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0