Tävlingen igår!

I LC så blev det ett stopp i grunden, absolut mitt fel! Embla är inte en sån häst som är speciellt tittig på hinder utan man själv får bara rida lite mer bestämt och ge henne bättre slälvförtroende och de gjortde inte jag.. 
Jag glömde bort mig och blev lite bekväm ;) Men hon hoppade fint iallafall :)
Det dröjde ett bra tag innan LB skulle börja då laget var emellan så Embla fick låna en box och äta och vila lite tills det var dags för LB. 
Värmde upp en lagom stund men hoppade inte fram lika mycket som jag gjorde i LC och hon kändes fin. 
Jag skulle satsa på en felfri runda, tänkte inte något på tiden och blev felfri :)
De slutade med en andraplats :D Ååå duktiga ponny!
Fick rosett, plakett, lila grimma och 100 kr till pris.
Sen fick hon massa morötter som belöning.
Nästa tävling är ändra i Bollnäs. blir det inte där så tävlar vi senast den 26 i Näset!

Bilder sen igår:
LC






LB:













Glad och lycklig tjej som precis kommit innanför mållinjen!






Kommentarer
Postat av: Tilda

Ni var grymt duktiga!!! <3

2012-05-07 @ 20:40:27
URL: http://myponnyworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0