Taggad!

Godmorgon!
Tiden går alldeles för sakta! Har legat vaken sen halv 6, alltså två timmar innan jag ska kliva upp.. Går liksom inte att somna om heller!
Kommer inte märka av något att jag är trött på tävlingsplats för då är man ju igång hela tiden då har man inte tid till att vara trött! Men ikväll kommer jag ligga som död soffan men de är det värt!
Kommer bli en lång dag för mig då jag startar både LC och LB då laget är emellan men som tur var så fick vi låna en box att ha embla i mellan klasserna, så hon får vila upp sig och äta lite tills nästa start :)
Solen skiner iallafall ute och jag är jätte taggad, nu kör vi!
Kanske vi ses där?


Kommentarer
Postat av: Tilda

Har nu lottat ut vinnaren av dagens blogg! Kika in och kolla ifall det var du som vann!



Kram!

2012-05-06 @ 21:18:23
URL: http://myponnyworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0