Sorry!

Förlåt verkligen för dålig uppdatering..
Igår skrev jag ett jätte långt ilägg om all framgång från och med att jag såg embla första gången tills nu och sen slutar internet att fungera och allt försvinner bort! Fick ingen fortsatt lust att göra ett annat inlägg eller att börja om satt jag la ner bloggen för dagen igår! Kommer nog upp samma inlägg om någon dag då internet börjat fungera igen då de inte funkar nu heller..
Så nu får jag blogga från mobilen ett tag!
Embla vilade igår och jag åkte på fotbollsmatch. Vi hade riktig otur, blev förlust med 1-0. Vi var dubbelt så mycket bättre men fick bara inte in bollen i mål!!
Idag ska embla skritt trava och göras ordning för tävling imorgon! :)
All utrustning ska göras fin inklusive mig embla och mig då ;)
Satsar på två felfria rundor i LC LB!


Kommentarer
Postat av: Tilda

Och jag ska vara med som fotograf :D

#Ellens personliga fotograf! Haha, låter bra de! <3

2012-05-16 @ 13:54:34
URL: http://myponnyworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0