Förlåt

Förlåt för att jag varit dålig med bloggen men jag har inte haft lust och inte tid heller!
Igår hade jag och Tilda ''hel dag'' i stallet. Vi städade och höll på. Sedan spenderade jag kvällen med Alva. Sov där hemma hos henne. Idag galopptränade Alva, Tilda och jag hästarna upp till valla vallen. Embla och jag vann ;) haha!
Var hemma ett tag och solade osv, härligt väder! Hade fotbollsmatch mot delsbo, förlust med 1-0, hade lika gärna varit vi som funnit :)
Imorgon vilar Embla och jag har inga planer för mig själv, något hittar jag väl på :) Embla är iallafall värd att vila!


Kommentarer
Postat av: alva

:-D<3

2012-05-02 @ 07:27:10
URL: http://alvatrane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0