Bättre imorgon!

Idag har jag inte kunnat blogga något då min syster fyller år och vi har haft massa gäster här!
Fick även en upplevelse som jag aldrig gjort förut, åka helikopter! De var verkligen super coolt. Åkte från Delsbo hem hit till Näsviken :)

Red embla imorse. Började som uppvärmning med att rida ut en sväng i skogen. Hon var verkligen avslappnad och låg i en fin form. Man kände hur hon jobbade med ryggen!
Sen gick jag in på ridbanan och tränade fyttningar på volt och hon kändes super fin. Tog inte så mycket galopparbete idag, bara en galopp i varje varav, där var hon också super!
Nöjda tjejer efter ridpasset :)
Pysslade om henne i stallet och sen släppte ut henne i en annan hage med mer bete i. Alla andra hästar ska byta till en beteshage idag men jag vill vara lite försiktig i början, hon är ju som sagt ponny satt jag vill vänja henne lite till en början och sen om någon vecka ska hon också som de andra få gå i den stora hagen med mycket gräs i :)
Hon står inte själv nu utan hagen alldeles bredvid står några små ponnys som ska vara kvar och bara äta lite gräs.
Nu ska jag sova, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0