Tävlingen

Tävlade ju idag i Söderhamn. I LC så blev det ett pet på näst sista hindret i omhoppningen. Det var helt mitt fel, kom lite snäft och använde inte benen men hon kändes fin och framåt och hoppade starka och bra språng.
I LB så kännde jag redan på framridningen att hon var lite tröttare och då blir hon också starkare. Men där fick vi också ett pet men i grund omgången, och de var lite hennes fel att hon petade ner den eftersom hon var lite slarvig. Men jag är super nöjd över henne, det var ju somsagt första tävlingen för i år :) 
Hann inte ta nå kort men pappa filmade, får se om jag kan fixa satt filmen kommer upp på bloggen men skulle nog inte tro de  :(
Nu ska jag duscha och så, men vi hres sen ;)

De var den ända bild jag fick och de var imorse när vi var på väg 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0