Sorry..

Förlår för jag är dålig på att blogga..
Men igår så hade jag fullt upp så hade ingen chans att hinna med. Men nu ska de blir bättre! :)
Så här har min dag sett ut, tog sovmorgon idag vilket var jätte skönt. Åkte sedan till stallet och skötte om min söta lilla ponny! Idag longerade jag henne på ridbanan. Hon lyssnade super bra på mig. Sa jag skritt började hon skritta sa jag trav började hon trava sa jag galopp så glopperade hon. Efter att ha spenderat några timmar i stallet så åkte jag hem och bytte om och sedan åkte in till stan och mötte upp min kompis Jonna där. Vi gick på stan och åt lunch och bara myste och shoppade. Eller shoppade och shoppade skulle man ju inte kunna kalla de, jag fick bara med mig en jätte mysig kofta hem. Vi åkte sen hem till mig, cyklade ner till byn och köpte glass och träffade några andra vänner där :)
Nu har jag precis ätit tacos och ska fixa några grejor innan jag åker till Alva. Ska sova hos Alva inatt. Så har min dag sett ut och kommer nog fortsätta lika bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0