Söndag

Åkte till stallet kring elva tiden idag och red. Embla och jag tog oss ut på en tur i skogen. Tränade mycket på att få henne avslappnad och gå i en bra form och de gjorde hon super bra! Fick verkligen henne lugn och att hon väntade och lyssnade på mig :) Det var den sista rid turen på veckan eftersom jag åker till fjällen tidigt imorgon bitti. Ska bli hur skönt som hellst att åka till fjällen och sola, slalom, after ski, spa mm. Kommer kännas jätte konstigt att inte rida på flera dagar och inte ens åka till stallet! Jag som tycker det blir konstigt och saknar stallet och Embla om jag inte ridit på två dagar..
Tog några kort i stallet! Ser ni hennes nya pannband? Tycker hon blev jätte söt i de :)



Kommentarer
Postat av: Tilda

Pannbandet är ursnyggt! :)<3

2012-03-04 @ 17:17:22
URL: http://myponnyworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0