Måndag

Måndagar i skolan är rätt okej förutom att vi har NO då ;)
Idag hoppas jag att Embla är lite bättre, hon var seg och slö igår. Idag ska jag jobba igenom henne ordentligt.

Den 24 mars tror jag att de var så ska jag anmäla mig till årets första lokala tävling, vår hoppet i Söderhamn. Där rider jag en LC, LB :)
Den dagen var det också Pay and Jump på östanbräck som jag tänkte vara med på och debuter i min första LA men då tar jag hellre och är med i en riktig tävling. Jag får hoppas att det kommer en till Pay and Jump snart. Tycker faktiskt att det är bra träning att åka på sånt, det är där man får göra sina misstag ;)

Embla igår och idag blir det också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0