Dagen

Klev upp på morgonen vid halv 10 kanske? Åt frukost osv. Åkte till stallet vid 12, hoppade några övningar. Hon kändes lite trött efter igår, eller hon var jätte pigg men över hindrena var hon lite slarvigare. Men hon var super på de som blev bra!
Tilda och jag pysslade i stallet och mockade Emblas och MainTops hage! Jäklar vad vi kämpade på bra och det blev ett bra resultat! :)
Det var så varmt och skönt ute satt Embla vart utsläppt utan täcke idag och de tror jag hon tycker var skönt!
Har varit i stallet hela dagen kan man säga och på kvällen var det en roligt fotbollsträning också.
Nu snart ska jag lägga mig för jag är verkligen super duper trött, godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0