Tjaaa!

Nix pix, blev inte att jag red ändå även fast jag skulle göra de vilken tid de än blev. Men jag var helt slut när jag kom hem och skulle dessutom äta innan. Nej klockan var ändå för mycket och jag var som sagt jätte trött!
Nu har embla vilat i två dagar och jag tycker hon förtjänar de bra. Skönt för henne att bara få gå ute och beta och ta de lugnt.
Är helt slut efter helgen, det har inte funnits en minut ledig med all student och bal men de har varit väldigt roligt också :)
Imorgon ska jag ta sommarlovets första sovmorgon. Ska sen rida ut på en bra tur med embla där hon ska få göra av med lite energi, de behövs nog nu efter två dagar ;) skulle tro att de skriker i hela embla att få spriiiinga nu! ;)
Sen ska jag iväg på fotbollsmatch ska dock inte vara med då jag är halv sjuk, förkylt.. Ska försöka bli frisk till ridlägret på måndag.
Men nu är jag så trött att jag ska ta och sova, godnatt!


Kommentarer
Postat av: Tilda

Vi som behöver dig på mitten!! :/<3

Svar: jag kommer ju vara med nästa match :)<3
ellenoembla.blogg.se

2012-06-17 @ 13:25:52
URL: http://myponnyworld.blogg.se/
Postat av: Tilda

Vi som behöver dig på mitten!! :/<3

2012-06-17 @ 13:26:45
URL: http://myponnyworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0