Tisdag:

Inatt har jag sovit ut, skönt! Har sovit lite dom senaste nätterna.
Idag vilar Embla. De förtjänar hon bra då hon inte vilat något denna vecka. Jag försöker med att hon ska få vila ungefär en gång i veckan eller två inte mer eller mindre. Så den dagen tar hon idag.
Har fixat lite med bloggen idag. Det ska nämligen komma upp en ny header som jag själv gjort för första gången! :)
Men blev lite krångel när jag skulle sätta dit den så Tilda skulle försöka hjälpa mig ikväll. Så antagligen sitter den upp ikväll :D
Ska snart cykla ner till min moster med mamma och hälsa på ;)
Och ikväll är det en viktig match som jag ska spela! Vi ska spela mot serie ledarna och vi ligger tvåa. Vinner vi matchen så ligger vi etta i serien! Jag är jätte nervös och taggad samtidigt.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jättefin header!

Svar: tack tack!
ellenoembla.blogg.se

2012-06-26 @ 23:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0