Tävlingar ''inbokad!''

Har lite tävlingar inbokad som jag ska åka iväg på.

10/6- Regnsjö LC LB. Satsar på en felfri LC och ska tänka lite mer i LB på tid och snävare vägar som är rimlig så att man fortfarande är säker satt de inte blir något skit pet eller så.

20/6- kvällstävling i Matfors. Är inte anmäld och har inte än bestämt mig än men jag hoppar där en LC LB också.

1/7- Söderhamn LC LB? Är ju ett tag tills dess så jag känner ju hur de ligger till då, kanske tar någon LA också men de är bara kanske för jag ska inte stressa men jag tycker att LC är lite för lätt för henne nu satt de blir lätt slarv. Men LA är helt hur de känns då.

27/7- Bollnäs. Fick en förfrågan idag om jag vill vara med och hoppa med laget i Bollnäs. Så jag hoppar med laget (LC) och troligtsvis LB själv.

Det kommer ju tävlingar emellan där också men det är så många tävlingar så jag har inte full koll på alla men jag kommer ju vara med på massa mer tävlingar både före och efter men jag ville bara att ni skulle se vad som jag hade ''bokat'' in nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0