Sjukt fin ponny!

Dagen har varit bra, vaknade på morgonen och åkte till stallet rätt tidigt. Red dressyrlektion för Åsa. Ojojoj så fin Embla var idag! Riktigt mjuk i båda sidorna. Hon var fin i alla gångarter och jag är mer än nöjd! :D
När jag kom hem låg jag ute i solen och solade och läste häst tidning ;) Åkte sen in till stan in på hudikhästsport för att köpa lite saker. Fick inte med mig allt hem som jag skulle, men så fort beställningen kommit hem så äger jag dessa saker med. De jag fick med mig var iallafall ett schabrak från Lamicell, super fint! Köpte även flugspray och nummerlapp. Fick beställa hem hovfett, benskydd JW som inte fanns i rätt storlek och ridbyxor. Ridbyxorna var gråa helskodda med ljusrosa sömmar, mmm riktigt nice var dom!
Tog även den andra sprutan av gardasil, ächh de gjorde väl inte så ont, några sekunder tål man väl ;)
Åkte hem och åt sen iväg på första kvällen på teckniklägret, kollade på match och hade genom gångar, imorgon kör träningen igång, kul de ska bli! :D
Nu ska jag inte göra så mycket mer idag.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0