Resultat

Det var ju uselt väder idag.. Blåste, regnade och var jätte kallt.
Delsbos bana är ju i vanligt fall väldigt tung så jag var lite tveksam innan om jag ens skulle hoppa två klasser för de tar så himla mycket på dem om dom ska hoppa i djup sand.
Men när jag vaknade imorse och såg hur vädret var så bestämde jag mig redan då att jag hoppar bara LC.
Inge roligt att ens vara på tävlingsplats när de är så tråkigt och kallt. Försökte ha henne inne i transporten så länge som möjligt satt jag inte skulle behöva skritta fram så länge i regnet. Och de blev heller inte nå länge, hade tänkt lite fel satt de blev lite stressigt med framridningen, det blev liksom inte ordentligt. Ridhuset var trångt att rida fram i och alla andra som hoppar samtigt. Men somsagt vädret styrde allt..
Dock var inte underlaget så dåligt mot för vad jag trodde. De blir nästan bättre när de regnar för då plattar de till sig mer och packas.
De blev iallafall en fin ritt men sista hindret i omhoppning så blir de ett sånt där ''sista hinder pet'' som är så himla typiskt men jag är nöjd ändå trots allt! Hon hoppade fin :)
Tar de som en träning för oss båda.
Åkte hem efter klassen. Släppte ut henne med regntäcket och lite hö för att hon skulle få röra på sig. Efter några timmar så släpptes hon in i boxen med massa nytt mysigt spån och mat så får hon stå där inne med alla andra hästar inatt. Sönt för henne och alla de andra hästarna i stallet.
Nu ska jag duscha och kanske slå på någon film eller något :)
Ni får bilder ikväll eller imorgon!

Kommentarer
Postat av: Lanjas - www.Lanjas.com

http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=lanjas - man får mer läsare på direkten!



http://Lanjas.blogg.se Bloggade föresten om din blogg =)

2012-06-03 @ 16:49:34
URL: http://lanjas.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0