Resultat från Regnsjö:

Oj så mysig ställe att tävla på! Fina framridnings stigar och bra bana.
Hoppade LC och LB. På framridningen försökte jag få henne framåt och gjorde mycket tempoväxlingar.
Hoppade LC med ett pet i grunden. Typiskt ''LC pet '' som jag kallar de. Hon kom helt fel på hindret och kom för nära och petade med frambenen. Men jag tar LC som en uppvärmning.
Tog inte så jätte lång tid som jag trodde mellan LC och LB då laget skulle hoppa emellan klasserna så de var ju bra. Körde då också på uppvärmningen mycket tempoväxlingar. Startade först i klassen vilket jag tyckte var lite så nervöst men både skönt också. Hon var iallafall inne på banan framåt och bjöd mot hindrena. Kom verkligen super på de flesta hinder, sådär verkligen 100%! Och den ritten slutade på en andra plasering!
Så stolt över henne! :D

Nu får ni bilder dock nästan bara från LB :)
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0