Ponnyn♥

Imorse åkte jag till stallet och hoppade Embla. Värmnde upp på bommar med ganska långt mellanrum på. Höjde sedan upp till förhöjda bommar som vi travade igenom. Hoppade sedan studs, alltid bra för henne. Sen ett räcke på en volt och tränade på att komma bra och ha med oss ytter sidan. Gick även sedan in på kombinationen. Började med att trava in på ett kryss ut på en oxer. De gjorde hon bra. Höjde allt efter som och allt flöt på super!
100% bra!! Tog kombinationen i bara galopp, alltså tog bort travbommen innan krysset och kom in i galopp och ja, hur grym är inte hon..?
Hoppade på slutet den på 115 cm och hon hoppade verkligen jätte fint! Hon var inte i bommen en ända gång, känndes så jäkla säkert. Och jäklar vad kul hon tyckte de var!
 
Nu har jag varit jätte duktig som gjort klart ALLT inför tävlingen på lördag, ville vara i tid då jag inte hinner på imorgon. Skönt att slippa då också! ;)
Ikväll så är det dag två på teckniklägret, ska bli jätte kul att träna och sen kolla på EM  med alla!
 
  

Kommentarer
Postat av: Tilda

Va kul! Det kommer nog gå skiiitabra för er imorn!!
Tekniklägret* ;)<3

Svar: haha ja jag märkte att jag visst inte kunde stava till tekniklägret ;) <3
ellenoembla.blogg.se

2012-06-29 @ 09:38:56
URL: http://myponnyworld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0