Imorgon!

Ridlägret har varit super, jätte roliga dagar!
Men jag berättar mer imorgon om de när kanske Tilda har skickat bilder. Ni kommer få massor med bilder!
 
Nu snart ska jag lägga mig och sova, är jätte trött. Har också fått något slags bett på ut sidan av handen så jag har svullnat upp över hela framsidan av handen och på sidan.. Känns lite sådär då jag har hoppträning imorgon. Men jag har fått tabletter nu satt troligtsvis kommer det att ha hunnit blivit bättre tills dess.
Har även planerat helgen och veckan jätte bra nu för Embla. Vi kommer testa på lite nya saker som terräng på en riktig terrängbana i sätttjära. Ska verkligen blir super kul, skulle tro att de är något som Embla kommer älska!
Eller jag skulle kunna säga att jag VET att hon älskar de!
 
Imorgon ska jag försöka hålla bloggen på topp med massa bra inlägg och bilder :)
Men godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0