Dagen, Måndag!

Gud man håller knappst reda på vilken dag de är nu under sommarlovet!
Men måndag är det iallafall idag. Vaknade med Alva, Michelle och Tilda hemma hos Alva. Vi åt frukost och Alva stack ut och red sina två hästar. Vi andra var lite mer sega så vi åt frukost mycket längre. Men jag, Tilda och Michelle gick över sen till stallet och började plocka fram hinder på banan. Vi hoppade hästarna, eller Michelle red inte utan kollade på idag. Vi tränade lite hoppteknik. Travhoppade kryss och räcke och hoppade studs. Hon kändes fin! Lite jobbig med huvudet men de fixar sig, hade heller ingen martingal på. Sen bytte jag och Tilda hästar så jag red Main Top och Tilda Embla. Stor skillnad på dom var de! hehe var som att rida på dag och natt eller svart och vit. Helt tvärs emot varandra var dom, kul var de! Michelle testade även att ta några skutt på både Embla och Main Top. Åkte hem sen och gick ut på en promenad. Sen åkte jag till farmor och kollade på Lotta på Lisseberg.
Nu ska jag duscha och sen sova. Är tröttare än tröttast, GODNATT! ZZzzzZZZzzz
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0