Trött!

Var på stan idag igen med mamma och syster. Blev nått litet köp idag, liniment, pälsglans och gummistövlar på granngården. Red embla när jag kom hem. Klättrade en sväng i skogen och sen red vidare till en ridbana som ligger en bit bort från mig. Körde igen henne i alla gångarter. Fin var hon! :) Imorgon får embla flytta tillbaka till nansta. Kör på till fredag sen åker jag till Göteborg på gothia cup och är borta en vecka så den vecka får hon gå på promenader och vila. Då börjar sommarvilan. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Tilda

Nu blir Main top Glad! :D <3

Svar: haha ja de tror jag också. Dom har nog längtat efter varandra! :D <3
ellenoembla.blogg.se

2012-07-11 @ 09:46:43
URL: http://myponnyworld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0