Söndag

Solig dag! :D
Red på morgonen bland massor av insekter.. Usch det är så synd om hästarna när dom blir biten hela tiden!
Men soligt och riktigt sommarväder var det ju iallafall :D
Red i skogen men mamma på cyken i sällskap. Knät mycket bättre idag, red med hoppläder hela vägen då jag använde hoppsaden idag. De kunde jag inte igår då jag fick ha väldigt långa stigläder.
 
Sen har jag cyklat ner till dellen och tagit mig ett dopp, ganska kallt men jag är inte sån värst badkruka ;)
Har haft en mysig dag hemma ute i sommarvädret, precis som det ska va!
Önskar att de skulle kunna komma fler sånna dagar.
Tog även ett källs dopp i sjön.
 
Nu sitter jag här i sängen och ska snart sova. Ska bli bättre på att blogga nu så tänkte fylla ut med lite tidsinställt imorgon och får hoppas att de blir bra. Har inte största lusten att sitta inne vid datan soliga dagar.
 
Men nu ska jag sova, godnatt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0