SOMMAR <3

Åå vilken härlig sommardag de varit idag! Precis som de ska vara hela sommaren!
 
Dagen började med att jag klev uppt tidigt för att hinna rida innan de blev så varmt. Red samma sväng som igår fasst åt andra hållet! x)
Embla fick sig en kall svalkande dusch innan hon fick komma ut i hagen igen.
Åkte sen till stugan och spenderade min dag där. Var så jäkla hett där, har solat och badat hela dagen!
Ska även dit imorgon så jag kan ta några bilder som kan komma upp på bloggen.
Ska rida senare på kvällen då de inte är så varmt. Gälller att rida tidigt på morgonen eller sent på kvällen sånna här varma och soliga dagar!
Nu ska jag snart sova. Godnatt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0