Ridit

Red ut i skogen idag. Embla var super mjuk och fin. Pigg och framåt! Dock var jag inte den bästa på att rida. Då i torsdags på tävlingen jag fasande med knät i en infångare på ärvarvet. Fick en ordentlig smäll och har svårt att böja på benet riktigt. Embla klarade sig men det var mig den tog i.. Svullen och stel men bättre och bättre blir för varje dag som går. Men jag gör så gott jag kan uppe på ryggen och biter ihop och försöker göra de mesta som går bra att göra. Embla och main top har fått en ny super härlig beteshage med mer gräs i eftersom det började ta slut i dom andra. Nu ska jag in till stan men två kompisar på hudik kalaset :)


Kommentarer
Postat av: Tilda

Sv: Tack! Och Grattis igen för dom fina rundorna!! :)<3

Svar: tack tack, tack själv för du föjde med och hjälpte till! det var guld värt! :D <3
ellenoembla.blogg.se

2012-07-28 @ 23:44:00
URL: http://myponnyworld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0