Lördag!

Klev upp tidigt imorse och stack ut och red. Konditios tränade henne i galopp i galoppbacken. Wow vilken piggelin jag red idag, hon älskar vekligen att springa! Trände mycket på tempovecklingar att kunna få tillbaka henne och sen på en lite kickning kunna få stor galopp med lite fart.Tränade henne så hela vägen upp och hon lyssnade lika bra framåt som bakåt. Sen lufsade vi hem genom skogen, böjde och kände igenom henne lite.
Åkte sen in till stan och köpte täcket som jag skrev om på väg in och nu sitter jag rastlös och har inget att göra..
I eftermiddag ska jag duscha och shamponera hela Embla och sen inviga ny täcket under kvällen/natten.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0