Godnatt!

Har nyss kommit hem från hudik kalaset. Kollade endast på Loreen som jag tyckte var super bra!
Kan inte riktigt säga om Timbuktu eller Loreen var bäst för båda var bra på deras sätt men jag gillar nog Timbuktus låtar och dessutom är han nog lite mer ''känd'' Loreen men jag tycker hon är sjukt cool också!
 
Rider imorgon bitti skulle jag tro. Rider ut i skogen då jag inte kan göra så mycket mer med mitt knä. Men hoppas på en till förbettring imorgon då jag blivit lite bättre vaje dag. Skulle tro att jag kan gå nästan helt rent imorgon också!
Nu ska jag hoppa neri sägen, skit trött!
Godnatt :)
 

Kommentarer
Postat av: Elvira

Riktigt fin bild:)

Svar: tack ;)
ellenoembla.blogg.se

2012-07-30 @ 18:36:11
URL: http://elviranordin.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0