Dåligt av mig..

Förlåt för dålig uppdatering här på bloggen. Men jag har faktiskt ett liv utanför datorn också!
Har heller inte världens blogg lust men jag gör de ändå så kanske den kommer tillbaks :)
Nu på sommaren kommer bloggen ligga lite nere på dagarna då jag mest är ute och inte spenderar så mycket tid åt datan. Men på kvällar så ska jag vara bättre!
 
Tänkte berätta lite saker som jag gjort under de senaste dagarna.
Har varit och tränat med Hammarström hemma hos dom för Gaby Yong Shing :D
Kan säga att de gick verkligen JÄTTE BRA! :D Super var Embal, så kul!
Har även tagit hem Embla så nu står hon och har lite sommarvila från all träning och sånt några veckor. Hon kommer stå  hemma här unge fär 3 vecker kanske 4. Hon ska hem någon vecka inna bollnäs tävlingen så hon vilar ordentligt inne i stallet och jag hinner rida lite viktiga ridpass fram till tävlingen då jag ska på fotbollscup i göteborg två veckor innan, alltså kommer hem 1 vecka innan tävling. Men de kommer fixa sig då jag planerat bra!
 
Imorgon ska de bli fin väder så jag rider tidigt på morgonen och sen kanske åker och badar!
Godnatt!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0