Dagen

Klev upp tidigt imorse och åkte till Alva och följde med dom till söderhamn på tävling och kollade.
Jag tävlade inte idag då de gick så bra igår så jag ville spara på henne. Hade de gått dåligt i LB igår så skulle jag åkt och hoppat de men de behövdes inte ;)
Gick bra för de flesta känner, grattis till er! :D
 
Red Embla när jag kom hem. Hann inte så långt inna de började spöregna.. Jaja sånt är livet. Jag red ut på henne iallafall en sväng. Pigg och galen var hon, hehe. Har inga planer för imorgon vad jag vet än.
Ska kanske ta hem Embla så hon får gå på sommar vila någon/några veckor här hemma. Hon ska inte vila, utan att röra på sig, hon ska ut på härliga uteritter och så men hon är ledig från alla träningar och sånt.
 
 Nu är jag sjukt trött, varit uppe tidigt på morgonen två dar irad nu och fulla dagar med hästerier och då tar krafterna slut ;)
 
   
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0