Dagen

Klev upp och åt frukost ute i solen och sola även en liten stund. Åkte sen till stugan och var där idag.
Åkte hem på eftermiddagen och var hemma och inte gjorde så mycket. På kvällen red jag Embla 45 min hårt dressyrpass på ridbanan. Hon var super fin idag! 100% :D
Skrittade av läääände efter! Hon och Main Top står inne alla nätter fram tills på torsdag för att vila upp sig och ta det lugnt på nätterna och sova riktigt. Då jag ska tävla på torsdag. Huuuu viktig tävling!
Även att jag kanske efter anmäler mig till fredagen beronde på hur det känns på torsdag. På torsdag har jag fått frågan om att vara med i lagets sista tävling. Så jag startar först en vanlig LC och sen LC med laget. Första LC är mest för att bara värma upp för allvaret ;)
Antlagligen om det går vägen så anmäler jag mig till fredag en klass bara, och då startar vi en LA men det är bara om det går bra! Känns något pytte lite fel så startar jag inte då jag har tid på mig och vill inte stressa. Jag hinner vi har flera år på oss!
Nu ska jag sova, godnatt! :D
 
  

Kommentarer
Postat av: Natalie

lycka till om du ska tävla La! :D & smsa så fort du gjort det i sånnafall hur det gick! :DD <333333

2012-07-23 @ 11:45:56
URL: http://natalieebystrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0