Tisdag

Sitter på skolan nu, har rast. Bloggade inget igår kväll, hann inte för jag kollade på idrottsgalan. Härligt att Roffe fick priset!
Jag red iallfall fall igår eftersom att vädret blev bättre än vad de var på morgonen. Underlaget på ridbanan var rätt bra satt Tilda och jag tog fram bommar och ett hinder. Vi hade tänkt göra en övning men de gick inte så bra för det kom så många och red på ridbanan samtidigt som oss. Men jag tränade att hon skulle hålla formen nät jag travade över bommarna. Sen trav hoppade jag på ett räcke och tränade på att hon skulle landa i rätt galopp. Hon var jätte duktig och jätte bra i formen. Riktigt nöjd över emblisen!
När jag var klar så skrittade jag av henne ett bra tag. Sen masserade jag in henne med linniment och satte på henne fleece täcke. Nu börjar jag snart, hej då :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0