Lördag!

Skrev ju inget igår om ridturen satt jag gör det nu!
Jag och Tilda rid på ridbanan. Vi båda red barbacka. Klara kollade på när vi red. Klara tyckte att jag såg ut som när jag var liten, det var något med mitt hår sa hon. Och då höll vi på att skratta ihjäl oss för det. Och gissa vad som hände mitt i allt detta? Jo jag ramlade av! Haha där låg jag på backen och skratta ett tag till slut så trodde Embla att jag gjort mig illa satt hon började nosa och flåsa på mig, hon är så gullig och snäll! <3
Det var andra gången jag ramlade av henne! Det blir så när man flams rider ;)

Har nyss kommit hem från stallet. Jag red med Tilda, Alva, Anna och Kristina. Fast Alva vände efter halva vägen för Barcardi blev galen. Vi andra red iallafall upp till valla vallen. Kristina och Anna ville inte galoppera upp satt dom skritta men jag och Tilda vi körde på hela vägen upp! Kände faktiskt att Embla har väldigt bra kondition!
Ikväll är det Nanstasponnytjejer kväll! Kommer bli super kul! :D


Kommentarer
Postat av: Tilda

Nu har jag tagit fram en vinnare från tävlingen "veckans ponny" Kolla in om det var just du som vann!



http://myponnyworld.blogg.se/2012/january/vinnaren.html#comment



Va med på min nya tävling också! Veckans outfit!



http://myponnyworld.blogg.se/2012/january/veckans-outfit.html#comment



LYCKA TILL!

2012-01-29 @ 15:23:44
URL: http://myponnyworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0