Dagen

När jag kom hem från skolan så åkte jag direkt till stallet för att Embla skulle få laser. Embla var rätt spänd i musklerna vilket hon alltid har varit. Det är hennes sätt att vara, hon har iallafall inte ont av det. Men hon var bättre än nu än vad hon var innan jag köpte henne sa hon. Hon har gett Embla laser innan jag köpte henne och då sa hon att när Embla höll på att bli hopphäst så hade hon ganska ont. Skönt att hon inte har ont nu iallafall. Hon sa att Embla var en väldigt söt och duktig häst. Jag blir så glad när jag folk säger så! Har faktiskt fått väldigt mycket beröm på sistone med att Embla blivit så fin och att vi gått väldigt mycket framåt. Lite får man väl skryta! ;)
Imorgon ska hon vila eftersom hon fick laser idag och på söndag är det pay and jump! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0