today and tomorrow

Måste börja säga att hopplektionen igår gick super! Riktigt nöjd över Embla.
Skolan idag var tråkig och seg. Alla fredagar på skolan är tråkig! Efter skolan så gick jag på stan. Köpte lite grejor. Sedan snabbt hem och sen iväg på fotbolls träning i delsbo men bästa fotbollslaget! Träningen gick bra.
Har duschat för ett tag sen. Tror jag åt 1000 godisar på en 5 minuter medans jag satt och kollade på tv. Fick hur ont i magen som hellst! Trodde seriöst jag skulle spy. Men nu är de över! Tror jag ska hålla mig till nyttiga saker i fortsättningen! Ska snart ta en bok till sängen och läsa ett tag! Har en hur bra bok som hellst nu som jag läser!

Imorgon så åker jag till sundsvall och kollar på när min syster spelar fotbolls cup. Åker in till hööks och ser om jag kan fynda något. Sen om vi hinner så ska vi åka till min förra ponny och hälsa på. Det var inte så länge sen vi var hos Aroma faktiskt! <3


Kommentarer
Postat av: pponnymupparnas

kan du inte lägga upp bilder på sakerna du köpte? och lika om du köper något i morgon med? :D

vad fin Aroma är! :) <333333333

2012-02-04 @ 15:51:56
URL: http://pponnymupparnas.blogg.se/
Postat av: Alva

SV: NEJ! Fuck you!

2012-02-05 @ 14:39:41
URL: http://alvatrane.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej!! Vad roligt att få läsa om Embla, hon verkar ha fått det toppen hos er. Jag har fött upp henne. Hoppas vi kan hålla lite kontakt framöver. MVH Louise

2012-02-05 @ 21:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0