Tisdag

Idag är det tisdag och det betyder för mig rätt skön dag i skolan. Jag har fått mycket gjort i matten och sen fick jag reda på att jag fick jätte bra på spanska provet :)
Idag ska Embla få gå ett pass på ungefär 45 min? Dock lite lugnare eftersom att hon fick vaccinationsspruta igår. Hade tänkt att vi börjar med att rida ut som en uppvärmning där hon får sträcka ut sig och sedan gå in på ridbanan (om det är bra underlag) och köra lite dressyr.
Förväntar mig att jag ska komma till ett skinande rent stall efter att Tilda och Klara varit där idag och stor städat!
Efter att jag ridit så ska jag ut och springa, kör igång med träningen nu efter att jag varit sjuk förra veckan. Hade inte tränat på ett tag före att jag blev sjuk heller satt nu ska jag börja om på nytt med nya krafter ;)
Får se om jag hinner med bloggen ikväll annars blir det imorgon då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0