Tisadg

Skolan idag var rätt rolig. Efter skolan så gick jag på stan medan jag väntade på att klockan skulle bli tre då jag skulle till tandläkaren. Usch jag gillar verkligen inte att gå till tandläkeren.. Inga hål eller någon ting satt det var ju skönt. Men kanske kommer få tandställning senare, dom knäppte massa kort som dom skulle skicka iväg till nån expert. Vill ärligt inte ha tandställning med på ett sätt vill jag ju ändå ha de för man får snygga tänder efteråt. Efter det så åkte jag och mamma till hudikhästsport, där köpte jag en martingal från John Whitaker. Den passar perfekt till mitt träns!
På fredag har vi matteprov, seriöst på en fredag? vem vill ha prov då :(
Så de ska jag sätta mig och plugga till nu! Sen ikväll hämtar vi bästa Alva och Ella för då är det gröntkort.
De betyder att jag har fullt upp idag och att Embla vilar.

På lördag är det Pay and Jump på östanbräck, hoppar en bana på 90cm. Sen på söndag är det Uffe träning, hård helg för Embla men bra träning tills i sommar! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0