Stallet nu!

Åker till stallet nu. Embla ska få gå ut på en promenad, efter lasern igår. Senare så bär det iväg till Östanbräck där de är en dag/kväll för alla medlemmar. Vi ska rida, leka, laga mat mm.
Imorgon så är det mycket för mig, först fotbolls träning på morgonen, sen hoppträning i delsbo gör Ulf och senare en till fotbolls träning på kvällen. Två pass för mig själv och ett för Embla. Det är faktiskt minst lika viktigt att man själv är vältränad som ryttare. Jag kan inte säga att jag är ovältränad för jag går i fotboll, ute och springer, styrka och följer med mamma på friskis&svettis ibland. Det finns pass där som är rekomenderat för ryttare. Jag tränar minst tre gånger i veckan och ridning alla andra dagar. Om man själv är tränad så blir man en bättre ryttare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0