Ridstövlar

Snygga ridstövlar för mig är helt vanliga svarta. Dom ska sitta tight på benet. Hellst av allt så ska det inte sitta sporrar på dom, men om det är så att man har de så kan man inte rå för det eftersom är det så att man har sånna är det ju för att man måste använda dem. Men det är snyggast utan. Klumpiga stövlar är inte heller något som jag tycker är snyggt. Paljetter är inte jätte fult det kan vara rätt fint på vissa för att lysa upp lite men jag har hellre utan. Men snörning är snyggt, de lyser inte upp så mycket men ändå så blir de lite mer än bara helt vanliga svarta. Ni kanske tycker att det låter ur tråkigt men jag tycker att det är de snyggast med med sånna.


Kommentarer
Postat av: Agnes Åberg

De stövlarna är jätte snygga ;)



Fin blogg, designen var jättefin!

2012-02-28 @ 18:04:21
URL: http://agnessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0