Lördag

Dagen började med att jag klev upp rätt tidigt för att åka till stallet och rida. Soligt och skönt idag, dock lite för blåsigt.. Jag försökte hålla mig så mycket i skogen som möjligt, där det inte blåste lika mycket. Red en lagom bit i skogen, hon kändes från början lite tung och stel i formen men det jobbade vi bort efter ett tag. Galoppen var super fin! Lugn och samlad även fast vi red i skogen :)
Imorgon skulle jag egentligen vara med på Pay & Jump som jag nämde för ett tag sen här på bloggen men jag hoppar över de. Ska kanske rida en privat lektion i dressyr för Anine eller så rider jag nog ut och jobbar kondition på henne. Känns som om jag själv tappat kondition efter att jag varit sjuk i veckan, är inte helt frisk än.. Är hes och täppt i näsan.
Nu ska jag, Tilda och Alva hitta på nå.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0