Dagen!

Idag var det ju pay and jump. Inte riktigt nöjd över både embla och mig själv. Hon vägrade på första hindret. Haha!
De va varken fjant eller rädsla. Hade riktigt dålig fart fram till hindret och jag var oförberett för att hoppa. Resten av banan rullade på. Men det kändes inte riktigt bra ändå. Jag travade av i lugn och ro på ute ridbanan och då var hon riktigt lugn och mjuk. Hon fick verkligen sträcka ut sig i traven, vilket är bra eftersom hon ska på hoppträning imorgon. :)
Nu ska jag kolla på melodifestivalen och äta kladdkaka och proppa i mig godis och favoriten FRUKT!
Haha folk tycker ju att jag är knäpp som hellre äter frukt än godis och sånt! ;)
Ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0