Trött!

Ligger här trött som bara den!
Gick och la mig sent igår och upp tidigt i morse till bussen för att åka till skolan..
Usch känner verkligen ingen lust att ha skolan framför mig flera dagar, veckor, månader tills nästa sommarlov.
Sommarlov skulle jag kunna göra allt för, för att få tillbaks igen!!
De är väl bara att kämpa vidare då tills nästa. Usch vilket slit!

Är iallafall väldigt nöjd med klassen vilket är väldig skönt!
Redan imorgon drar vi igång med rullande schema.

Ikväll ska jag och min syster ta en sväng på aroma och embla.
Så ska fixa och pyssla om mina sötisar ikväll. Sedan ska jag fixa lite till skolan och sen lägga mig och sova!
Ska lägga mig tidigt ikväll!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0