Tävlingen

 
 
Resultatet från tävlingen kommer en dag sent somvanligt ;)
Hade ej tid igår då Jonna kom hit och även som över här tills idag.
 
Aja LBn gick bra. Hon var stabil och säker på varje hinder. Inge slarv och hon hoppade perfekt på varje hinder. En rikgtig konon ritt. Dock ett pet på första räcket i kombinationen med frambenen. Hon hoppade snett och för långt ifrån. Liten ryttar miss men även att hon är lite tråkig på räcken.
Men nöjd är jag! :)
 
LAn gick även bra, eller vad ska man säga? ;)
Hon hoppade jätte fint och säkert. Jätte fint menar jag då. Men tills vi kommer på en oxer där hon hoppar bra men något händer som inte jag rikigt kan sätta fingret på. Jag tappade all balans och sigbyglarna så jag landar på sidan om henne, hängde på sidan om henne länge för jag försökte kämpa för att ta mig tillbaka i balans men jag hade ingen chans så jag hoppade istället av. Kan inte säga att de var en avramling utan en avsittning.
Lite surt när banan gick så bra! Men ritten vi gjorde innan de hände bevisade på hur lätt hon klarar LA! :D
 
Aja spelar ändå ingen roll för enligt min planering så skulle jag bara hoppat någon LA innan årets slut så jag ligger före planeringen vilket känns bra! Dom ramlar ju av i OS också, dom som sitter på hästen dagar in dagar ut.
Men jag känner dock inte igen mig när jag tappar balansen sådär! Det var andra eller om de är tredje gången i hela mitt liv som jag ramlar av Embla.
Brukar sitta som ett klister i sadeln så något hände som inte jag eller Embla kunde göra något åt.
 
Haha synd att jag inte kan lägga upp filmer på bloggen annars skulle ni få se er en rikig failfilm  ;)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0