Tagga!

Hittade inte jätte mycket idag på stan men lite fick jag ändå hem tills skolan börjar. Ska till veckan gå igen för att köpa de jag inte köpte idag.
 
Red Aroma på täkten och inne på ridbanan. Hon jobbade på fint!
Var sen och åt middag på resturangen som jag nämde i ett annat inlägg, huuu fortafarade proppmätt! och kommer antagligen vara de resten av livet som de känns nu.
Var för ett tagsen och släppte in hästarna. Embla har vilat idag men jag pysslade om henne och putsade lite extra inför tävling imorgon.
Embla hinner även gå ut imorgonbitti några timmar då vi inte åker så tidigt. Hon blir bara stressad av att alla andra hästar åker iväg tidigt imorgon så hon får sig lite morgonhö ute några timmar innan vi kommer och hämtar henne.
Åker dit till LC imorgon så vi är i god tid till LB.
Jätte taggad som vanligt.
 
Imorgon gör vi vårat bästa. Går de jätte bra så är de, de bästa som kan hända och går de sämst så är de inte så stor sak för oss. Vi är starka och klarar både motgångar och framgångar! Ingen lessnar ihop för hur dåligt de gått. Iallafall inte i min värld!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0