Söderhamn på Lördag

Åker till söderhamn och tävlar LA på lördag med Embla.
Resultatet får sluta hur de vill. Kan åka hem med en uteslutnig till att rivit alla hinder. Men den inställningen har jag faktiskt inte utan vi ska klara de här för de vet jag att vi ändå kan! Men som sagt resultatet bryr jag mig inte om såhär första gångerna utan huvudsaken är att det ska bli bättre och bättre som det är med allt nytt man provar på.
De går ju inte 100% bra första gångerna utan det ska bli bättre och bättre för det är ju just då man förbättras i ridningen.
 
Inställningen: Vi klarar de här, vi ska göra de tillsammans och ha kul, för det är just de här vi tycker är kul. För jag vet att de inte är någon svårighet för oss för de har vi ju visat tidigare förstås ;)
 
 Närå det är ingen stor big deal för mig, jag vet ju att vi klarar de annars skulle jag inte lägga oss på den nivån. Det kommer ju bli skit kul, lika taggad inför tävling som vanligt! ;)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Elvira Nordin

Det kommer säkert gå jätte bra:D Lycka till:)

2012-08-10 @ 14:30:29
URL: http://elviranordin.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0